آتش‌سوزی در خاییز بهبهان؛ استاندار خوزستان خواستار اعزام بالگرد آب‌پاش شد

فرارو شنبه 06 تیر 1405 - 16:32
استاندار خوزستان با اشاره به گستردگی آتش‌سوزی در خاییز و دشواری عملیات اطفای حریق، بر ضرورت اعزام یک فروند بالگرد آب‌پاش از سوی جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه‌های مسئول تاکید کرد.

استانداری خوزستان اعلام کرد: «محمدرضا موالی‌زاده، استاندار خوزستان در تماس با رییس سازمان مدیریت بحران کشور، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت حریق در منطقه حفاظت‌شده خاییز بهبهان، خواستار بسیج امکانات ملی برای مهار این آتش‌سوزی شد.

استاندار خوزستان با اشاره به گستردگی آتش‌سوزی و دشواری عملیات اطفای حریق، بر ضرورت اعزام یک فروند بالگرد آب‌پاش از سوی جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه‌های مسئول تاکید کرد.

موالی‌زاده ادامه داد: روند مهار آتش‌سوزی با مسئولان محلی، استانی و دستگاه‌های امدادی به صورت منظم در حال پیگیری است.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.