کاظمی: اجلاس رؤسای آموزش و پرورش بدون تشریفات برگزار شود

خبرگزاری مهر شنبه 06 تیر 1405 - 22:21
وزیر آموزش و پرورش، هدف از برگزاری اجلاس رؤسای آموزش و پرورش را هم افزایی مدیران، بررسی مسائل کلان نظام تعلیم و تربیت و ارائه راهکارهای اجرایی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا کاظمی گفت: در دستورالعمل اجرایی اجلاس باید چارچوب اجرایی در تمامی حیطه‌های برنامه‌ریزی، محتوا، امکانات، تجهیزات، ارزیابی‌ها و... مدنظر قرار بگیرد.

وی در ادامه با تأکید بر حداکثر صرفه جویی در تمامی ابعاد برگزاری اجلاس، تصریح کرد: ضروری است از تمامی تشریفات در اجلاس سی و نهم صرف نظر شود و اسکان و برگزاری جلسات و برنامه‌ها صرفاً در خانه‌های معلم و سالن‌های کنفرانس و همایش آموزش و پرورش انجام بگیرد.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: کمیته تولید محتوا یکی از مهم‌ترین بخش‌های اجلاس است چرا که باید محتوای جذاب، آموزنده و کاربردی تهیه و در اختیار رؤسا قرار گیرد.

کاظمی پس از استماع گزارش تحلیلی نتایج ارزیابی سی و هشتمین اجلاس رؤسا، خاطرنشان کرد: با توجه به نتایج ارزیابی ها، هر حوزه مسائل مربوط به خود را آسیب شناسی و با برنامه‌ریزی برای اجلاس سی و نهم، راهکارهای ارتقای عملکرد و برطرف شدن مسائل را بررسی کند.

وزیر آموزش و پرورش در پایان با تأکید بر اینکه عملکرد استان‌ها در ارزیابی اجلاس سال گذشته بررسی شود، گفت: کمیته‌های اجلاس باید به طور منظم جلسات داخلی خود را برگزار کنند و مصوبات آن را با ستاد اجلاس به اشتراک بگذارند تا اجلاس سی و نهم با سطح کیفی بهتری از سال‌های گذشته برگزار شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.