بروجردی: اگر آمریکا جلوی اسرائیل را نگیرد، ایران وارد عمل می‌شود

خبرآنلاین شنبه 06 تیر 1405 - 00:58
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اگر آمریکا نتواند وظیفه خود را در قبال تعهداتش برای مقابله با اقدامات تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی ایفا کند، ایران بی‌تفاوت نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علاءالدین بروجردی با اشاره به حملات مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و اظهارات اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه «منطق حاکم بر جهان، قدرت است و کشورهای ضعیف در این مسیر پایمال می‌شوند»، گفت: این دیدگاه، گواهی بر رویکرد تروریستی و کودک‌کش این رژیم است که هیچ زبانی به جز زبان زور را نمی‌فهمد و تلاش می‌کند با تکیه بر قدرت نظامی، حقوق ملت‌های منطقه را زیر پا بگذارد. طی سالیان گذشته، تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته تا تصویر ایران به عنوان کشوری ضعیف و ناتوان به جهان ارائه شود. اما برخلاف تصورات غلط و تبلیغات گمراه‌کننده برخی کشورها، باید به صراحت اعلام کنیم که ایران امروز در اوج قدرت است. ما به گونه‌ای به توانمندی رسیده‌ایم که می‌توانیم با اقتدار کامل و به راحتی، از منافع ملی و امنیت ملی خود در برابر هرگونه تهدیدی دفاع کنیم.

خانه ملت گزارش داد: نماینده لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس با تأکید بر اینکه حمایت از لبنان و محور مقاومت (از جمله حزب‌الله، حشد الشعبی و گروه‌های مقاومت در فلسطین و یمن) یک اولویت بنیادین است، خاطرنشان کرد: در بند اول تفاهم‌نامه ۱۴ ماده‌ای بین ایران و ایالات متحده، بر ضرورت حمایت و صیانت از لبنان تأکید شده است. اگر آمریکا نتواند وظیفه خود را در قبال تعهداتش برای مقابله با اقدامات تحریک‌آمیز رژیم صهیونیستی ایفا کند، ایران بی‌تفاوت نخواهد بود. ما اجازه نخواهیم داد لبنان مورد تعرض قرار گیرد و در صورت لزوم، قطعاً از همان زبانی استفاده خواهیم کرد که رژیم صهیونیستی آن را بفهمد.  

۳۱۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.