نوشهر - ایرنا - مازندران بعد از گیلان جزو استان های دارای بیشترین جمعیت سالمند بوده و این روند پرشتاب بحران سالمندی، بسیار نگران کننده است. در این پیوند رقیه رحمانی مدیرکل بهزیستی مازندران امروز - چهارشنبه - در نوشهر با قرار گرفتن در مقابل ایرنا ضمن اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص راه اندازی دبیرخانه سالمندان و پیش بینی برای ایجاد شهردوستدار سالمند در این استان توضیحات بیشتری ارایه داده که در این فیلم کوتاه می بینید.
منبع خبر "
ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.