کمیته ملی پارالمپیک، قهرمانی پاراتکواندو در آسیا را تبریک گفت

ایرنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 20:58
تهران- ایرنا- کمیته ملی پارالمپیک با صدور پیامی موفقیت تیم ملی پاراتکواندو در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، تیم ملی پاراتکواندیو کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی مغولستان برگزار شد، در بخش مردان با کسب ۳ نشان طلا، یک نقره و ۲ برنز توانست به عنوان قهرمانی دست یابد. تیم پاراتکواندو در بخش زنان نیز موفق به کسب یک نشان نقره و ۳ برنز شد.

همچنین در رقابت های کسب سهمیه، نمایندگان کشورمان ضمن دستیابی به ۳ نشان طلا، ۳ نقره و ۲ برنز موفق به کسب ۶ سهمیه برای بازی های پاراآسیایی آیچی-ناگویا ۲۰۲۶ نیز شدند.

پس از قهرمانی تیم ملی پاراتکواندو در آسیا، کمیته ملی پارالمپیک پیام تبریکی صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

قهرمانی تیم ملی پاراتکواندو مردان ایران در رقابت‌های آسیایی و درخشش فرزندان ایران اسلامی باکسب ۱۰ نشان رنگارنگ ( ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۵ برنز) را صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گوییم.

این موفقیت ارزشمند، جلوه‌ای روشن از عزم، توانمندی و روحیه استوار ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی است که با توکل به قدرت لایزال الهی، تکیه بر تلاش، انضباط و انگیزه، بار دیگر پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را بر فراز آسیا به اهتزاز درآوردند.

همچنین، انتخاب شایسته‌ی پیام خانلرخانی، سرمربی بادانش و توانمند تیم ملی را به عنوان «برترین مربی آسیا» تبریک می‌گوییم.

کمیته ملی پارالمپیک ضمن قدردانی از این عملکرد شایسته و افتخارآفرین، برای تیم ملی پاراتکواندو ایران در رویدادهای آینده، به‌ویژه بازی‌های پاراآسیایی ناگویا و بازی‌های پارالمپیک لس آنجلس، آرزوی موفقیت، عزت و سربلندی روزافزون دارد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.