پیاتزا: دوست دارم ایران را در بین ۸ تیم برتر دنیا ببینم/ نمی‌توانم همه را به مسابقات ببرم

ایرنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 20:28
تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال گفت: دوست دارم همه بازیکنان را به مسابقات ببرم، اما نمی‌توانم و در نهایت باید ۱۴ بازیکن را معرفی کنم.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، روبرتو پیاتزا سرمربی تیم ملی والیبال در حاشیه تمرین شاگردانش پیش از اعزام به لیگ ملت‌ها، اظهار داشت: بازیکنان به دنبال ویزا بودند و من هم نمی‌توانستم صبر کنم که چه اتفاقی می‌افتد. به خاطر این مسابقات به ایران آمدم که شرایط بازیکنان را زیر نظر بگیرم.

وی در مورد شرایط اسماعیل‌نژاد بیان کرد: او مصدوم شده و برای همین خواستم تمریناتش را ادامه بدهد تا سلامت بماند. حسی به من می‌گوید دیر یا زود او به تیم بازخواهد گشت، اما موقعیت دانش‌دوست متفاوت است. می‌خواستم این فرصت را به یک بازیکن جوانتر مثل متین حسینی بدهم و همان صحبتی که با اسماعیل‌نژاد داشتم، با او هم انجام دادم. در آخر کار، سرمربی باید ۱۴ بازیکن را انتخاب کند. من دوست دارم همه را با خود ببرم، اما نمی‌توانم.

پیاتزا بیان کرد: هدف اینم است تیم ملی ایران را برای بازی‌های پیش‌رو در برزیل آماده کنم و به خاطر این موضوع به ایران آمدم. قبل از آمدنم با رئیس فدراسیون والیبال هم صحبت کرده بودم.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: روزی که به ایران آمدم، گفتم دوست دارم این تیم را در بین هشت تیم برتر دنیا ببینم. فصل قبلی در جمع هشت تیم بودیم، اما چین پول لازم را برای میزبانی مرحله پایانی داشت و به هدفش رسید. آنها حقشان نبود در مرحله نهایی باشند، اما میزبان بودند. در قهرمانی جهان، چین به یک‌چهارم نرسید، اما ایران بود. این مساله را در خاطر داشته باشید، روسیه تا دو سال آینده به مسابقات برمی‌گردد و امتیازاتش هم حفظ شده است. دوست داریم مرحله به مرحله شرایط را تغییر دهیم. 

ادامه دارد....

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.