بازداشت ۴۰۰ نفر و کشف ۱۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات گسترده پلیس خوزستان

ایرنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 19:24
اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای طرح سه‌روزه «آرامش در شهر» خبر داد و گفت: در پی اجرای این عملیات، بیش از ۱۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۴۰۰ نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار سید محمود میرفیضی عصر سه‌شنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح «آرامش در شهر» به مدت سه روز با هدف مقابله با سوداگران مرگ، دستگیری آنان و جمع‌آوری معتادان متجاهر در مناطق مختلف استان به اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران پلیس با بسیج امکانات درون و برون‌سازمانی موفق شدند ضمن کشف بیش از ۱۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم از تریاک، هروئین و شیشه، ۴۰۰ نفر از عوامل تهیه و توزیع‌کننده مواد مخدر (عمده‌فروش و خرده‌فروش) را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در اجرای این طرح، ۱۹۲ معتاد متجاهر که در معابر و پارک‌های سطح استان حضور داشتند، جمع‌آوری و برای طی فرآیند درمان به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: برخورد با سوداگران مرگ و جمع‌آوری معتادان متجاهر با قدرت ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پیش از این نیز در فروردین‌ماه، فرمانده انتظامی خوزستان اعلام کرده بود که مأموران پلیس پس از توقف یک خودرو، در بازرسی تخصصی مقدار ۱۲۲ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک، ۴۳ کیلوگرم شیشه و پنج کیلوگرم هروئین را که به طرزی ماهرانه جاسازی شده بود، کشف کردند.

همچنین فرماندهان انتظامی شهرستان‌های امیدیه و خرمشهر نیز در اردیبهشت‌ماه از کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری تعدادی از قاچاقچیان و خرده‌فروشان در این مناطق خبر داده بودند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.