بازگشایی اینترنت بین‌ الملل ثابت شروع شد

رکنا سه شنبه 05 خرداد 1405 - 16:16
رکنا اقتصادی: معاون وزیر ارتباطات گفت: از دقایقی پیش روند بازگشایی اینترنت ثابت در سراسر کشور آغاز شده است.

احسان چیت ساز، معاون وزیر ارتباطات، اظهار کرد: تا دقایقی دیگر اولین دسترسی‌ها به اینترنت بین الملل ایجاد می‌شود و رفته رفته مرم شاهد بازگشایی تدریجی اینترنت خواهند بود و تا ۲۴ ساعت دیگر همه مردم به اینترنت بین الملل متصل می‌شوند. 

به گزارش سیتنا، همچنین بر اساس اعلام یک منبع مطلع، برخی سرویس‌ها و پیام‌رسان‌های بین‌المللی نیز به‌تدریج و در چارچوب فازهای بعدی بازگشایی شبکه، در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت و در فاز اول بازگشایی قرار ندارند. 

پیگیری‌ها تا ساعت ۱۵ امروز سه شنبه (۵ خردادماه) حاکی از ادامه روند بازگشایی است. 

در همین حال از دقایقی پیش روند بازگشایی اینترنت ثابت در سراسر کشور آغاز شد.

همچنین به گزارش ایسنا، به گفته برخی کاربران اینترنت ثابت وصل شده است.

 

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.