ستاره های لیگ برتری دست به دامن دلال ها شدند!

خبرورزشی سه شنبه 05 خرداد 1405 - 16:15
اکثر بازیکنان لیگ برتری در شرایط فعلی ترجیح می دهند خارج از ایران بازی کنند.

شرایط جنگی پیش آمده در کشور، تاثیر زیادی روی فوتبال گذاشته و شرایط برای تیم های لیگ برتری سخت شده است. با توجه به وضعیت نه‌چندان خوب مالی بیشتر باشگاه‌های ایرانی، از فصل آینده خبری از آن دستمزدهای نجومی برای بازیکنان و مربیان داخلی یا خارجی نخواهد بود. شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه‌ها از فدراسیون فوتبال خواسته‌اند این موضوع را به شکل قانون درآورند و تصویب کنند.

اگر این اتفاق بیفتد، که به نظر می‌رسد خیلی هم محتمل باشد، ممکن است شاهد خروج تعداد قابل‌توجهی از ستاره‌های لیگ برتر به تیم‌های خارج از ایران باشیم. البته که از نظر فنی و فوتبالی هم این نفرات باید مورد تایید تیم های خارجی قرار بگیرند. در همین رابطه شنیدیم چندین بازیکن سرشناس لیگ برتری دست به دامن ایجنت ها و دلال های مختلف شدند تا هرطور شده از کشورهای خارجی مثل کشورهای عربی و یا کشورهای جنوب شرق آسیا برایشان پیشنهاد بیاورند.

کمتر بازیکنی از داخل لیگ شانس یک ترانسفر خوب به اروپا را دارد؛ به همین خاطر اکثر بازیکنان به دنبال گرفتن پول بیشتر هستند که ممکن است در داخل ایران به آن نرسند. شرایط برای بازیکنانی که با تیم هایشان قرارداد دارند، فرق می کند و آن ها باید به قراردادشان پایبند باشند. بازیکنان آزاد اما شاید نتوانند با رقم دلخواه در ایران قرارداد ببندند. از همین رو در به در به دنبال رفتن هستند و منتظرند تا یک تیم خارجی به آن ها پیشنهاد دهد.

بیشتر بخوانید: صعود تاریخی در جام جهانی امکان‌پذیر است

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.