تقویت ناوگان اتوبوسرانی تهران با ورود ۱۱ دستگاه اتوبوس

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 12:53
ناوگان اتوبوسرانی تهران با ورود ۱۱ دستگاه اتوبوس جدید به خطوط ۱۰۳ و ۱۰۴ تندرو تقویت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد در ادامه روند نوسازی و تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی، ۱۱ دستگاه اتوبوس جدید در دو خط پرتردد پایتخت به کار گرفته شد.

خط ۱۰۳ (پایانه علم و صنعت - پایانه خاوران) با اضافه شدن ۵ دستگاه اتوبوس دوکابین جدید، جمع اتوبوس‌های جدید این خط را به ۱۴ دستگاه رساند. این خط کلیدی به طول ۱۳ کیلومتر و با ۱۸ ایستگاه، نقش مهمی در اتصال شرق به جنوب‌شرق تهران دارد.

خط ۴ تندرو (پایانه جنوب - پایانه شهید افشار) با اختصاص ۶ دستگاه اتوبوس جدید تک‌کابین، از امروز میزبان شهروندان است. این خط ۲۲ کیلومتری با ۲۴ ایستگاه، مسیری سریع و مطمئن از جنوب تا شمال تهران بوده و روزانه بخش زیادی از سفرهای شمال‌جنوب پایتخت را پوشش می‌دهد.

با بهره‌گیری از این ناوگان جدید، زمان انتظار شهروندان کاهش یافته و کیفیت خدمات‌رسانی ارتقا یافته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.