توسعه همکاری‌های دوجانبه آب و برق، محور اصلی سفر وزیر نیرو به دوشنبه

خبرگزاری مهر سه شنبه 05 خرداد 1405 - 11:55
وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران، شامگاه دوشنبه (۴ خرداد ماه ۱۴۰۵) به منظور توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه آب و برق و پیگیری مصوبات گذشته، در رأس هیاتی وارد شهر دوشنبه، پایتخت تاجیکستان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، عباس علی آبادی و هیأت همراه در فرودگاه دوشنبه مورد استقبال رسمی مسئولان ارشد دولت تاجیکستان قرار گرفتند.

وزیر نیرو جهت شرکت در چهارمین کنفرانس بین‌المللی سطح بالا با موضوع «دهه بین‌المللی اقدام: آب برای توسعه پایدار» (۲۰۱۸-۲۰۲۸) به تاجیکستان سفر کرده است. این کنفرانس بین‌المللی از روز ۴ خرداد آغاز و تا ۷ خردادماه ادامه خواهد داشت.

از مهم‌ترین برنامه‌های جانبی این سفر و کنفرانس می‌توان به حضور در نشست مقدماتی منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه برای کنفرانس آب سازمان ملل متحد، مشورت‌های غیررسمی مرتبط با کنفرانس آب سازمان ملل و شرکت در مباحث مقدماتی پیرامون دستور کار پس از سال ۲۰۲۳ اشاره کرد.

این گزارش می افزاید، در حاشیه چهارمین کنفرانس بین‌المللی آب برای توسعه پایدار، هجدهمین کمیسیون همکاری های مشترک اقتصادی، فرهنگی، تجاری جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان نیز با حضور مقامات عالی‌رتبه هر دو کشور، روز سه شنبه افتتاح می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.