ابلاغ بازگشایی اینترنت بین‌الملل تأیید شد

اقتصادنیوز سه شنبه 05 خرداد 1405 - 11:27
اقتصادنیوز: سخنگوی دولت گفت: ابلاغ مصوبه بازگشایی اینترنت بین‌المل توسط رئیس‌جمهور به وزارت ارتباطات انجام شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت با ارائه گزارشی از فعالیت «ستاد ویژه ساماندهی فضای مجازی» تاکید کرد: رئیس‌جمهور پزشکیان با عنایت به آنچه در قانون اساسی به عنوان حقوق ملت آمده است، و به منظور جلوگیری از هرگونه ناعدالتی و تبعیض، «ستاد ویژه ساماندهی فضای مجازی» را به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور تشکیل داد. این ستاد در جلسات مکرری که برگزار کرد، دیروز به این جمع‌بندی رسید که بازگشایی اینترنت انجام شود.

وی ادامه داد: ابلاغ این مصوبه توسط رئیس‌جمهور به وزارت ارتباطات انجام شد و امیدواریم که ظرف روزهای آتی و به سرعت بتوانیم این حقوق حقه مردم را به آن‌ها بازگردانیم.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.