محمد مهاجری: کدام مسئولان رأی به مسدود ماندن اینترنت دادند؟

فرارو دوشنبه 04 خرداد 1405 - 21:55
محمد مهاجری در توئیتی خواستار انتشار صورتجلسه مربوط به جلسه ستاد ساماندهی فضای مجازی شد.

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در جلسه ستاد ساماندهی فضای مجازی به ریاست دکتر عارف با اکثریت آرا تصویب شد اینترنت بین الملل در اختیار همه قرار گیرد.»

وی افزود: «صورتجلسه مربوطه را منتشر کنید تا معلوم شود آیا رای آقایان جبلی ریس صدا و سیما و آقای میری رئیس شورایعالی فضای مجازی منفی بوده و اینها خواستار مسدود ماندن اینترنت اند؟ »

چهارمین جلسه ستاد ساماندهی فضای مجازی امروز 4 خرداد برگزار شد و بازگشایی اینترنت بین الملل تصویب شد و پس از تایید رئیس جمهور به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ابلاغ خواهد شد.

محمد مهاجری

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.