محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در جلسه ستاد ساماندهی فضای مجازی به ریاست دکتر عارف با اکثریت آرا تصویب شد اینترنت بین الملل در اختیار همه قرار گیرد.»
وی افزود: «صورتجلسه مربوطه را منتشر کنید تا معلوم شود آیا رای آقایان جبلی ریس صدا و سیما و آقای میری رئیس شورایعالی فضای مجازی منفی بوده و اینها خواستار مسدود ماندن اینترنت اند؟ »
چهارمین جلسه ستاد ساماندهی فضای مجازی امروز 4 خرداد برگزار شد و بازگشایی اینترنت بین الملل تصویب شد و پس از تایید رئیس جمهور به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ابلاغ خواهد شد.
![]()