به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری ملارد ، «خدابخش محمدزاده پودینه» شهردار ملارد در بازدیدی که به همراه «علی زرگر» معاون فنی و عمرانی و «رضا خلج» رئیس سازمان فضای سبز شهرداری ملارد از این بوستان داشتند ضمن گفتگو با شهروندان و استماع مطالبات و خواسته های آنان، آخرین وضعیت مدیریت و نگهداری آن را مورد ارزیابی قرار داده و رفع موانع اداری و قانونی برای افتتاح مجدد این بوستان و امکان استفاده شهروندان از زیرساخت های ایجاد شده را مورد تاکید قرار داد.
بنابر این گزارش این بوستان در سال ۱۳۹۶ در ضلع غربی بلوار شهید جمور ایجاد شده و بنا بوده باغ گیاه شناسی در آن ایجاد شود که تاکنون عملیاتی نشده و بلاتکلیف باقی مانده است.
محمدزاده پودینه در ادامه از بوستان های مادر(بانوان)، برکت، ملت و پیاده راه بلوار شهید جمور(سه بنده) بازدید کرد و ضمن تاکید بر جهت بهسازی و رفع برخی معضلات آنها برای بهره برداری مطلوب و حداکثری در تابستان پیش رو ، از آغاز عملیات اجرایی طرح بهسازی پیادهراه در ضلع شرقی خیابان گل مریم مارلیک خبر داد.
وی اظهار داشت: این پروژه با هدف اصلاح و بازسازی مسیرهای عبور عابران پیاده در اولویت برنامههای عمرانی قرار دارد که شامل بهسازی مسیری به طول ۳۰۰ متر و عرض ۴ متر است که با هدف بهبود وضعیت زیرساختهای شهری و ارتقای ایمنی در این منطقه در حال انجام است.
تخریب بناهای متخلف با حضور نماینده دادستان و نیروی انتظامی
شهردار ملارد در تکمیل این خبر گفت : به دستور مهدی جهانشیری دادستان عمومی و انقلاب ملارد ، عملیات تخریب و رفع آثار ساختوسازهای غیرمجاز در روستای اسفندآباد بخش مرکزی ملارد با حضور نماینده دادستان، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و کارشناسان شهرداری انجام شد.
وی با اشاره به هماهنگیهای انجام شده بین دستگاههای اجرایی گفت: هدف از این اقدام، صیانت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از هرگونه تخلف در حریم و بافت روستایی است.
شهردار ملارد تصریح کرد : هرگونه احداث بنا بدون مجوزهای قانونی به شدت پیگیری و جلوگیری خواهد شد و متعهد هستیم که با استمرار نظارتها و اجرای احکام قضایی، از تکرار این تخلفات در سطح شهر و روستاهای تابعه جلوگیری کنیم.
پودینه یادآور شد : ادامه عملیات تخریب بناهای غیرمجاز در سایر نقاط شهر، بر اساس آرای صادره از مراجع قضایی، با قاطعیت و سرعت بیشتر دنبال خواهد شد تا نظم شهری و حقوق شهروندی حفظ شود.













