ستاره استقلال به آمریکا رفت

خبرورزشی دوشنبه 04 خرداد 1405 - 20:33
جواد زرینچه ستاره اسبق استقلال و تیم ملی به آمریکا بازگشت.

اواسط آذر ماه ۱۴۰۴ بود که جواد زرینچه کاپیتان اسبق استقلال تیم ملی به ایران بازگشت و مدیران باشگاه استقلال با اصرار فراوان او را به جشن ۸۰ سالگی آبی‌پوشان آوردند. دقیقاً بعد از همان مراسم بود که شایعه ریاست زرینچه بر آکادمی باشگاه استقلال مطرح شد.

این شایعه توسط کادر مدیریتی باشگاه تایید شد و حتی بعضی از آنها جواد زرینچه را گزینه اول ریاست بر آکادمی تلقی کردند اما در روزهای پایانی اسفند پارسال حکم مذکور به نام ناصر فریاد شیران زده شد! در رابطه با دم انتخاب زرینچه بحث‌های زیادی مطرح بود. از ادعای مسئولان باشگاه مبنی بر نداشتن مدرک مرتبط با بحث آکادمی گرفته تا این شایعه که زرینچه تاکید داشت تمام اعضای مد نظر آکادمی را باید خودش انتخاب کند. به هر حال شرایط برای همکاری طرفین فراهم نشد و جواد زرینچه که در تمام روزهای جنگ داخل کشور حضور داشت، اخیراً برای ملاقات با خانواده‌اش به آمریکا بازگشت. در شرایط عادی بعید به نظر می‌رسد زرینچه زودتر از پاییز به تهران برگردد اما اگر پیشنهاد فوتبالی به او بشود، شاید داستان متفاوت گردد.

زرینچه برخلاف اغلب فوتبالی‌های ایران که ساکن لس آنجلس و غرب آمریکا هستند، در شرق آمریکا سکونت دارد و شاید به همین خاطر نتواند بازی‌های تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۶ را از نزدیک تماشا کند.

بیشتر بخوانید: هر وقت من در مورد استقلال حرف می‌زنم، به مادرم اعتراض می‌کنند/ هیچ کس حق ندارد به اسم پدرم در فضای مجازی فحاشی کند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.