روغن کم شد؟/ رستگار: شرایط واردات تغییر کرده است

فرارو دوشنبه 04 خرداد 1405 - 20:22
رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه گفت: در حال حاضر به اندازه نیاز مردم و کشور روغن در اختیار داریم و در بخش‌هایی که برای ماه‌های آینده نیاز به واردات وجود داشته، ثبت سفارش انجام شده است.

حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران، درباره وضعیت تأمین روغن گفت: مسئله روغن از موضوعاتی است که همواره در حوزه صنف، صنعت و مصارف خانگی در حال پیگیری است و موضوع جدیدی محسوب نمی‌شود.

وی افزود: تا امروز به میزان مورد نیاز، روغن تأمین و ذخایر نیز پاسخگو بوده است. هرجا هم احساس شده کمبودی وجود دارد، واردات انجام شده و تاکنون کم و کسری وجود نداشته است.

رستگار ادامه داد: در حال حاضر به اندازه نیاز مردم و کشور روغن در اختیار داریم و در بخش‌هایی که برای ماه‌های آینده نیاز به واردات وجود داشته، ثبت سفارش انجام شده است.

وی گفت: شرایط واردات روغن با گذشته تفاوت‌هایی دارد، زیرا با توجه به مشکلات حمل‌ونقل در خلیج فارس، شرایط جابه‌جایی تغییر کرده است، اما مردم نگرانی نداشته باشند؛ روغن مورد نیاز فعلاً موجود است و برای ماه آینده نیز مشکلی پیش‌بینی نمی‌شود.

رستگار تاکید کرد: در بخش‌هایی که نیاز به ثبت سفارش و واردات وجود داشته، اقدامات لازم انجام شده و عرضه و تقاضا در وضعیت متعادل قرار دارد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.