مجری آمریکایی گفت: اسرائیلیها در رسانههای عمومی نقش قربانی را بازی میکنند، اما در اتاقهای بسته نزد پیروان خود، به کنترل همهجانبه بر واشنگتن و رسانهها افتخار میکنند. اگر فکر میکنید آیپک دولت آمریکا را هدایت میکند و یهودیان کنترل هالیوود را در دست دارند، حق با شماست! به جای غر زدن بروید خودتان رسانه بسازید. از نگاه این جریان، تسلط بر سیاست خارجی ایالات متحده صرفاً یک بازی لابیگریِ آزاد است و هرکس توان مالی و نفوذ آنها را ندارد، یک "بازنده احمق" است. کستنباوم با صراحت لهجه تاکید میکند که در میان غفلت و اعتراضات بیفایده منتقدان در فضای مجازی، شبکه اسرائیل روز به روز کنترل بیشتری بر رسانههای جریان اصلی آمریکا به دست خواهد آورد. منبع: دانشجو
منبع خبر "
خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.