سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی قدیم وزارت علوم فعال شد

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 19:53
تهران- ایرنا- فعالیت سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی‌های سال ۱۴۰۴ و ما قبل تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از ایثار، اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه ای از آغاز فعالیت سامانه مهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر واجد شرایط مقطع کاردانی و کارشناسی ورودی‌های سال ۱۴۰۴ و ما قبل تحت پوشش وزارت علوم و تحقیقات و فناوری خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی قدیم تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور تسریع و تسهیل در روند رسیدگی به تقاضای دانشجویان از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۳۱ خرداد سال جاری فعال خواهد بود.

تمام متقاضیان واجد شرایط می توانند در زمان یاد شده به سامانه جامع امور دانشجویان (سجاد) به نشانی portal.saorg.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی می‌توانند پس از ثبت درخواست خود نسبت به دریافت کد رهگیری اقدام و نتیجه بررسی را در زمان مقرر از طریق همان سایت مشاهده کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: برابر ماده ۶۲ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی دانشگاه آزاد اسلامی و مراکز آموزش عالی غیر انتفاعی موظف هستند با رعایت مقطع تحصیلی و نوع موسسه نسبت به انتقال دانشجویان و پذیرفته شدگان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان و فرزندان شهدا به دانشگاه یا موسسات آموزش عالی محل سکونت خانواده آنان و یا نزدیک‌ترین محل برای یک بار اقدام کنند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.