جمع‌آوری ۳۰۰ انشعاب غیرمجاز برق در خوزستان

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 19:03
اهواز - ایرنا - معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از شناسایی، جمع‌آوری و ساماندهی ۳۰۰ انشعاب غیرمجاز در سطح استان، در قالب مانور طرح مهتاب خبر داد.

سیاوش کریمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در حاشیه اجرای مانور طرح مهتاب در شرکت توزیع برق خوزستان اظهار کرد: در این مانور قرار است حدود ۳۰۰ انشعاب غیرمجاز جمع‌آوری و ۷۰ تا ۱۰۰ کنتور مورد تست و بررسی دقیق قرار گیرند تا هرگونه دستکاری شناسایی شود.

وی افزود: طرح مهتاب در چندین نقطه مشخص اجرا می‌شود و اقدامات لازم نیز برای کشف و شناسایی ماینرها و شبکه‌های غیرمجاز برق انجام خواهد شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تصریح کرد: هدف اصلی این طرح، شناسایی و حذف مصارف غیرمجاز برای کاهش پیک مصرف و تضمین تامین برق مطمئن برای تمام مردم در تابستان پیش‌رو است.

وی بیان کرد: در این مانور، ۴۲ اکیپ از همکاران شرکت توزیع برق استان در ۲۶ مدیریت برق شهرستان‌ها، به اجرای محورهای این طرح می‌پردازند.

جمع‌آوری ۳۰۰ انشعاب غیرمجاز برق در خوزستان

کریمی تاکید کرد: این طرح به‌صورت همزمان در سراسر کشور در حال اجرا است و همکاران شرکت توزیع برق خوزستان نیز در هماهنگی کامل با اهداف ملی، در حال تلاش برای بهبود کیفیت و عدالت در توزیع برق هستند.

به گزارش ایرنا، این طرح ملی با نظارت مستقیم ستاد مرکزی توانیر و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نظارتی و عملیاتی در تمامی استان‌های کشور اجرا می‌شود تا از بروز ناترازی ناشی از تخلفات و کاهش سهم عادلانه شهروندان از انرژی برق جلوگیری شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.