جریمه میلیاردی کمیته وضعیت برای تبریزی‌ها

ورزش سه دوشنبه 04 خرداد 1405 - 18:13
آرای جدید کمیته تعیین وضعیت بازیکنان صادر شد.

به گزارش "ورزش سه"، جدیدترین آرای صادر شده کمیته وضعیت بازیکنان شامل دو شکایت از دو باشگاه هوادار و مس سونگون است. در این دو شکایت، باشگاه تبریزی محکوم و باشگاه تهرانی تبرئه شده است.

در پی شکایت محمدرضا سنگ سفیدی از باشگاه مس سونگون ورزقان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 32 میلیارد و 32 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و 240 میلیون و 855 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 3 میلیارد و 470 میلیون ریال حکم به بی‌حقی صادر کرد. همچنین بابت هزینه های غذا به مبلغ یک میلیارد و 266 میلیون و 500 هزار ریال قرار رد دعوی خواهان را صادر کرد.

همچنین در پرونده شکایت عبدالکریم اسلامی از باشگاه هوادار، کمیته وضعیت حکم به بی‌حقی صادر کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.