نیکزاد و حاجی بابایی به عنوان نواب رئیس مجلس باقی ماندند

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 18:00
تهران-ایرنا-«علی نیکزاد» و «حمیدرضا حاجی بابایی» به عنوان نواب رئیس اول و دوم رئیس مجلس شورای اسلامی باقی ماندند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی نیکزاد نماینده اردبیل با ۱۴۳ رأی و حمیدرضا حاجی بابایی نماینده همدان با ۱۰۰ رأی به عنوان نواب اول و دوم رئیس مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

عبدالرضا مصری با ۸۸ رأی، حسینعلی حاجی دلگیانی با ۶۸ رأی، رضا جباری با ۵۷ رأی، علیرضا منادی سفیدان با ۵۲ رأی و پیمان فلسفی با ۴ رأی، دیگر کاندیداهای کرسی نایب رئیسی مجلس بودند.

مجموع آرای ماخوزه ۲۷۹ رأی و یک رای سفید نیز اخذ شده است.

همچنین در جریان انتخابات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در سال سوم، محمد باقر قالیباف باردیگر اعتماد نمایندگان را کسب کرد و به عنوان رئیس نهاد قانون گذاری کشور برگزیده شد.(متن کامل خبر را اینجا بخوانید)

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.