افتخارآفرینی ورزشکاران خوزستانی در مسابقات MMA آسیا

ایرنا دوشنبه 04 خرداد 1405 - 17:42
اهواز - ایرنا - ورزشکاران خوزستانی در مسابقات MMA قهرمانی آسیا موفق به کسب سه نشان برنز شدند.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های قهرمانی MMA آسیا به میزبانی ازبکستان با حضور قدرتمندترین رزمی‌کاران قاره برگزار شد و تیم ملی کشورمان با نام «شهدای میناب و لامرد»، نمایشی تحسین‌برانگیز داشت.

سهم خوزستان از این افتخارآفرینی آسیایی، سه مدال برنز بود که توسط نمایندگان این استان کسب شد.

بر اساس نتایج نهایی، «امین قائدی‌فر» در وزن ۶۰- کیلوگرم (سبک مدرن)، «فرشید باقری» در وزن ۶۵- کیلوگرم (سبک سنتی) و «محمد رومانی» در وزن ۷۱- کیلوگرم (سبک سنتی) توانستند با غلبه بر حریفان خود، پرچم ورزش رزمی خوزستان را در سطح بین‌المللی به اهتزاز درآورند.

ملی‌پوشان ایران در این آوردگاه دشوار، با تکیه بر آمادگی فنی و اراده خود موفق شدند در مجموع ۱۱ مدال شامل ۲ نشان طلا، یک نقره و هشت برنز به ارمغان آورده و جایگاه چهارم تیمی آسیا را به نام ایران ثبت کنند.

این موفقیت که بار دیگر ظرفیت بالای رزمی‌کاران خوزستانی را در میدان‌های برون‌مرزی به اثبات رساند، نویدبخش روزهای درخشان‌تری برای هنرهای رزمی ترکیبی در این استان است.

گفتنی است استان خوزستان با بیش از ۲۵۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته، یکی از استان‌های ورزش‌خیز کشور به شمار می‌رود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.