مصاحبه کاپیتان وستهم درباره آینده بعد از سقوط

ورزش سه دوشنبه 04 خرداد 1405 - 14:17
جرد بوون، ستاره و کاپیتان وستهم یونایتد، پس از سقوط این تیم به چمپیونشیپ انگلیس درباره آینده‌اش صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دوران ۱۴ ساله حضور وستهم در لیگ برتر، با وجود پیروزی ۳-۰ در هفته پایانی مقابل لیدز یونایتد، به پایان رسید؛ دیداری که گل‌های آن را تاتی کاستیانوس، جرد بوون و کالوم ویلسون به ثمر رساندند.

بوون که تا سال ۲۰۳۰ با وستهم قرارداد دارد، با وجود شایعات فراوان درباره آینده‌اش تأکید کرد تمرکزش همچنان روی بازگرداندن تیم به لیگ برتر است.

او به خبرنگاران گفت:«ببینید، همه‌چیز هنوز خیلی تازه و دردناک است. صحبت کردن درباره آینده، بی‌احترامی به باشگاه، هواداران و همه چیز است.

من با این باشگاه قرارداد دارم. شایعه و حرف همیشه وجود خواهد داشت، اما چیزی که من می‌بینم، بازگرداندن این باشگاه به لیگ برتر است.

من لحظات فوق‌العاده‌ای اینجا داشته‌ام. این یکی از سخت‌ترین لحظات است. هیچ‌وقت نمی‌دانید آینده چه چیزی در خودش دارد، اما من می‌خواهم این باشگاه را دوباره در لیگ برتر ببینم و الان تمام تمرکزم این است که وستهم را به لیگ برتر برگردانم.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.