روایت عاشقانه‌ای از ایمان و انتظار در مجموعه «صدای قلب من»

صدا و سیما چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:55
مجموعه «صدای قلب من»، با محوریت عشق، صبر، فراق و وصال و نگاهی انسانی و اخلاق‌محور به مسیر پرپیچ‌وخم زندگی، از شنبه ۱۹ اردیبهشت از شبکه دو پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  مجموعه هفت‌قسمتی «صدای قلب من»، محصول خانه تولیدات جوان مرکز سیمرغ (آرمان)، به نویسندگی و کارگردانی محمدمهدی چوپانی، تولید شده است.

این مجموعه تلویزیونی، روایتی احساسی و تأمل‌برانگیز از عشق، انتظار، ایمان، رذالت و اصالت انسانی را در قالبی داستانی و امروزی به تصویر می‌کشد. این مجموعه با تمرکز بر فراز و فرود‌های زندگی و آزمون‌های دشوار انسان، بر این باور تأکید می‌کند که پایان تاریکی، روشنایی است؛ به شرط صبر و پایداری.

در این مجمموعه به تهیه‌کنندگی رسول آذرسرا، هنرمندانی از جمله سوگل طهماسبی، مرتضی امینی‌تبار، مینا شفیعی، اعظم کبودیان و آرزو تهرانی، حضور علیرضا جلالی‌تبار، علی اوسیوند و نسرین نکیسا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«صدای قلب من»، با ساختاری قصه‌گو، فضایی احساسی و رویکردی اخلاق‌محور، ساعت ۲۱:۱۵، مهمان خانه‌های مخاطبان شبکه دو خواهد بود.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.