«من زنده‌ام»، به زودی از شبکه نسیم

صدا و سیما چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:55
مستند تلویزیونی «من زنده‌ام»، سفرنامه‌ای در دل روز‌های پرالتهاب جنگ رمضان، به‌زودی از شبکه نسیم پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  مستند تلویزیونی «من زنده‌ام»، به تهیه‌کنندگی سیدحسین میری، کارگردانی محمدباقر شاهین و با اجرای مژده لواسانی، به زودی از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

این مستند تلویزیونی، سفرنامه‌ای در دل روز‌های پرالتهاب جنگ رمضان است که حال‌وهوای مناطق تنگه هرمز، جزیره هرمز، میناب، بندرعباس و اصفهان را در بستر رخداد‌های آن دوران به تصویر می‌کشد.

در مستند تلویزیونی «من زنده‌ام»، محصول مرکز سیمرغ، تلاش شده است با نگاهی متفاوت، بخشی از زیست مردم و فضای حاکم بر این مناطق در روز‌های جنگ بازخوانی شود.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.