شمش‌های طلا و نقره قاچاق لو رفت

صدا و سیما چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:54
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: از دو مغازه در تهران شمش‌های نقره و طلای قاچاق کشف شده است.

شمش‌های طلا و نقره قاچاق لو رفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه با بهره گیری از ظرفیت عظیم هموطنان گرامی همواره کار‌های بزرگی را رقم زده‌ایم، گفت: در ایام جنگ تحمیلی سوم، اخبار و اطلاعات دریافت شده از هموطنان گرامی از طریق پیام‌رسان‌های داخلی در بستر‌های سروش، ایتا، بله police۳۰۱۱۰@ ما را در انجام بهتر ماموریت‌هایمان در ضربه زدن به مجرمان و مفسدان اقتصادی یاری کرد.

وی با تاکید بر اینکه با همه مصادیق جرایم و مفاسد اقتصادی مقابله جدی خواهیم کرد، افزود: کارآگاهان عملیات ویژه از دو باب مغازه در تهران ۶۵۳ عدد شمش نقره یک کیلویی و ۸۵ کيلوگرم نقره آب شده و دو عدد شمش طلا یک کیلویی و تعداد ۱۸۴۲۵ انواع دلار به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان را کشف کردند.

سردار رحیمی با تاکید براینکه با تروریست‌های اقتصادی مقتدرانه مقابله و مبارزه می کنیم، گفت: هر نوع اخلال در نظام اقتصادی کشور از سوی اخلال گران اقتصادی که در واقع همان تروریست‌های اقتصادی هستند، خیانت به مردم است و پلیس امنیت اقتصادی بدون اغماض با این تروریست‌ها مقابله خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه مقابله با قاچاق معکوس دام از اولویت‌های ماموریت‌های این پلیس قرار دارد تصریح کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی و با بهره‌گیری از اخبار و اطلاعات مردم تعداد ۵۳۲ راس دام سبک و سنگین و بیش از ۳۲۰۰ تن انواع نهاده دامی قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته در استان های خراسان رضوی و کردستان کشف شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.