دود در دو نقطه بندرلنگه ناشی از آتش‌زدن لاستیک بوده است

مشرق نیوز چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:54
ساعتی پیش دود غلیظی در دو نقطه از شهر بندرلنگه مشاهده شد که موجب نگرانی برخی شهروندان گردید.

به گزارش مشرق، ساعتی پیش دود غلیظی در دو نقطه از شهر بندرلنگه مشاهده شد که موجب نگرانی برخی شهروندان گردید.

طبق بررسی علت این آتش سوزی، آتش گرفتن تعدادی لاستیک کهنه در دو مکان جداگانه بوده است و بر اساس این گزارش، آتش‌سوزی‌ها مهار شده و خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

مسئولان محلی تأکید کرده‌اند که این حادثه منشأ غیرعادی یا پیچیده‌ای نداشته و از شهروندان خواسته شده ضمن حفظ آرامش، به هیچ وجه به شایعات دامن نزنند و اخبار را تنها از منابع رسمی دنبال کنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.