توسعه ۸۳ کیلومتر شبکه بزرگراهی استان اردبیل در سال جاری

خبرآنلاین چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:53
استاندار اردبیل گفت: سال گذشته ۸۳ کیلومتر بزرگراه در عملیات توسعه شبکه بزرگراهی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان اردبیل، مسعود امامی‌یگانه استاندار اردبیل در جریان بازدید از جاده اردبیل – سرچم با اشاره به بهره برداری 83 کیلومتر بزرگراه در اردبیل اظهار داشت: سال گذشته عملیات توسعه شبکه بزرگراهی با بهره‌برداری از 83 کیلومتر بزرگراه و محور چهارخطه به ارزش 5 هزار میلیارد تومان شتاب قابل توجهی گرفت.

وی خاطرنشان کرد: حدود 36 کیلومتر در محور اردبیل – سرچم و نزدیک به 33 کیلومتر در محورهای شمال استان به بهره‌برداری رسیده و سایر بخش‌ها نیز در نقاط مختلف استان تکمیل شده است.

استاندار اردبیل افزود: در جریان سفر رئیس‌جمهور به اردبیل، 7 هزار و 350 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه شبکه بزرگراهی، راه‌های اصلی و فرعی استان طی دو سال به اداره‌کل راه و شهرسازی و راهداری اختصاص یافت.

توسعه  ۸۳ کیلومتر شبکه بزرگراهی استان اردبیل در سال جاری

امامی‌یگانه بیان کرد: علاوه بر این اعتبارات 2 هزار و100 میلیارد تومان نیز از محل اوراق مرابحه برای پروژه‌های راه در اختیار اداره ‌کل راه و شهرسازی قرار گرفته است.

وی با اشاره به برنامه امسال استان اردبیل گفت: پیش‌بینی شده حداقل 80 کیلومتر شبکه بزرگراهی جدید در سال جاری تکمیل و چهارخطه شود که حدود 20 کیلومتر از آن در محور اردبیل – سرچم خواهد بود.

استاندار اردبیل بهره‌برداری از تونل حیران و 4 تقاطع غیرهمسطح در سال گذشته را یادآور شد و بیان کرد: اکنون تمام پروژه‌های راه استان فعال بوده و تنها محور گرمی–بیله سوار باقی مانده که با تدابیر انجام ‌شده، عملیات اجرایی آن طی دو هفته آینده آغاز می‌شود.

48

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.