واکنش علیرضا منصوریان پس از شکست تیمش مقابل الزورا

افکار نیوز چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:53
علیرضا منصوریان پس از شکست تیمش مقابل الزورا، از حریف و کادر فنی آن تمجید کرد.

علیرضا منصوریان، سرمربی الطلبه، پس از شکست در دیدار حساس برابر الزورا و از دست رفتن شانس کسب رتبه چهارم، در نشست خبری به تحلیل این مسابقه پرداخت. او با اشاره به عملکرد تیم حریف، این پیروزی را شایسته دانست و از تغییرات مثبت ایجادشده در الزورا تمجید کرد.

منصوریان در این باره گفت: «من این پیروزی شایسته را به تیم الزورا و همچنین به مربی لؤی صلاح که تغییر بزرگی در تیم ایجاد کرده است، تبریک می‌گویم.» او همچنین با اشاره به سبک بازی تیم‌های مختلف افزود: «من بعضی از مربیانی که فوتبال زیبایی بازی می‌کنند را دنبال می‌کنم، از جمله لوای صلاح و مربی خوب الزورا.»

سرمربی الطلبه در ادامه صحبت‌های خود تأکید کرد که تیمش برای جبران این نتیجه در دیدارهای آینده تلاش خواهد کرد. این شکست در حالی رقم خورد که الطلبه امیدوار بود با کسب امتیاز این مسابقه، جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشد، اما در نهایت این الزورا بود که با عملکردی بهتر، به هدف خود رسید.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.