اولتیماتوم پرسپولیس به پیام نیازمند؛ یا قراردادت را نصف کن یا برو!

فرارو چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:52
پرسپولیس به نیازمند اولتیماتوم داد که یا نصف قرارداد ۸۰ میلیاردی اش را کاهش بدهد یا در لیست مازاد قرار می‌گیرد.

شاید بتوان گفت پیام نیازمند گرانترین خرید ایرانی تاریخ باشگاه پرسپولیس است. بازیکنی که با قرارداد ۱۴۰ میلیارد تومانی (برای دو فصل) سرخپوش شد و ۲۳۰ هزار دلار هم ایجنت او و رفقایش در باشگاه پرسپولیس، دریافت کردند.

عملکرد پیام به اندازه دستمزدش نبود و شاید بتوان گفت او عملکرد معمولی در پرسپولیس داشت تا حدی که در بازی‌های آخر عملا در خیلی از گل‌ها تقصیر داشت. در همین راستا با خبر شدیم که باشگاه پرسپولیس برای حفظ این دروازه بان ملی پوش خود شرط مهمی دارد.

واقعیت امر این است که این باشگاه دیگر حاضر نیست برای نیازمند ۸۰ میلیارد تومان (قرارداد فصل آینده اش) هزینه کند و این موضوع را به خود این بازیکن هم اطلاع داده است. از این رو پیام برای سرخپوش ماندن شاید باید نیمی از قراردادش را کاهش دهد، اتفاقی که اگر رخ ندهد او را در لیست مازاد باشگاه قرار خواهد داد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.