تخصیص سهام عدالت به جاماندگان وارد فاز اجرایی نشده است

دنیای اقتصاد چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:52
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تخصیص سهام عدالت به جاماندگان در حال حاضر از امکان عملیاتی شدن برخوردار نیست و نیازمند تصویب و اصلاح قوانین است که فرآیندی طولانی خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)،‌ هادی قوامی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به موضوع جاماندگان سهام عدالت تاکید کرد: هنوز در مراجع ذی‌ربط تصمیمی در زمینه تخصیص سهام عدالت به افراد فاقد سهم اتخاذ نشده است. وی با بیان اینکه این موضوع هیچ‌گاه وارد فاز اجرایی نشده، افزود: اجرای چنین طرحی مستلزم اتخاذ تصمیم در دولت است؛ دولت باید سازوکاری فراهم کند تا ضمن شناسایی سهام قابل واگذاری، افراد واجد شرایط بتوانند وارد چرخه دریافت سهام عدالت شوند. قوامی تاکید کرد: این موضوع در حال حاضر از امکان عملیاتی شدن برخوردار نیست و نیازمند تصویب و اصلاح قوانین است که فرآیند آن طولانی خواهد بود. گفتنی است، روزهای گذشته اعضای فراکسیون نظارت بر نظام تعاون و سهام عدالت مجلس در نشستی در اتاق تعاون اعلام کرده بودند: «علاوه بر ۴۹‌میلیون نفری که تاکنون سهامدار عدالت هستند، حداقل ۲۰‌میلیون نفر دیگر از دریافت سهام عدالت جامانده‌اند.»

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.