شهید حاجیزاده از برخورد تأثیرگذارش با دخترخانم کمحجاب گفت: در مقطعی خانهی ما در یک ساختمانی بود و من میخواستم سوار آسانسور شوم. یک دخترخانمی که وضع حجابش بد بود دکمهی آسانسور را زده بود و وقتی ما را دید خجالت کشید و چند قدم فاصله گرفت. من با اصرار به ایشان گفتم شما نوبت داشتید، اول شما بروید و ایشان سوار شد. بعد از چند روز پدر این خانم من را دید و گفت دختر من اساسا با نظام و سپاه مشکل داشت. ولی نمیدانم با او چه کار کردهای که متحول شده است. پس معلوم میشود برخورد ما تاثیر دارد. ما باید اساس را بر جذب بگذاریم. ولی برخورد ما خوب نیست. آن وقت در راهپیماییها میبینیم اینها با وجود نقص در حجاب حاضر میشوند. ما در برخورد نقص داریم و باید برای جذب سرمایه اجتماعی این موضوع را بپذیریم./الف
منبع خبر "
خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.