جزئیاتی از رایزنی تلفنی رئیس امارات با نتانیاهو

اقتصادنیوز چهارشنبه 16 اردیبهشت 1405 - 11:52
اقتصادنیوز: رسانه‌های اماراتی و صهیونیستی از گفت‌وگوی تلفنی «محمد بن زاید آل نهیان» رئیس امارات با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رئیس امارات در تماس‌هایی با چند مقام منطقه‌ای و بین‌المللی، از جمله نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، درباره تحولات اخیر رایزنی کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی امارات، این تماس در چارچوب رایزنی‌های بن‌زاید با شماری از سران منطقه‌ درباره تحولات اخیر و حملات صورت‌گرفته علیه امارات انجام شده است.

طبق این گزارش، نتانیاهو و بن زاید بر حمایت از اقدامات ابوظبی برای حفظ امنیت و ثبات داخلی امارات تأکید کردند.

علاوه بر نتانیاهو، رئیس امارات در تماس‌هایی جداگانه با «عبدالله دوم» پادشاه اردن و «مسرور بارزانی» نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق نیز درباره تحولات منطقه گفت‌وگو کرده است.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.