افتتاح یکی از بزرگ‌‎ترین طرح‌های بازآفرینی شهری در تهران

خبرگزاری مهر سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:36
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از افتتاح یکی از بزرگ‌ترین‌ طرح‌های بازآفرینی شهری در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر کمالی‌زاده رئیس سازمان نوسازی شهر تهران اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین‌ طرح‌های بازآفرینی شهری، به‌زودی افتتاح می‌شود.

وی افزود: با انتقال خط راه‌آهن از مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران، بن‌بست شهری جنوب پایتخت برطرف شد و این محدوده با اجرای پروژه باغ‌راه حضرت زهرا(س) به مسیر ۹ کیلومتری فضاهای سبز و خدماتی تبدیل شد.

رئیس سازمان نوسازی شهر تهران گفت: باغ‌راه حضرت زهرا(س) در مسیری به طول ۹ کیلومتر و با مساحتی حدود ۲۷۰ هزار متر مربع احداث شده و در این محدوده، فضای فرهنگی، ورزشی، تفریحی و آموزشی ایجاد شده تا بخشی از کمبود سرانه‌های خدماتی در مناطق جنوبی تهران جبران شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.