مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۴ سارق سابقه دار که وسایل اماکن دولتی را به سرقت برده بودند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اعلام کرد : در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل اماکن دولتی در شهرستان اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
مأموران کلانتری ۱۱ شهرک لاله با انجام اقدامات فنی و پلیسی و با بررسی سرقتهای صورت گرفته موفق به شناسایی هویت سارقان شده و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه ۴سارق را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
سارقان در بازجوییهای پلیسی به ۱۲فقره سرقت از وسایل اماکن دولتی شهرستان اسلامشهر اعتراف کردند.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.