واژگونی مینی‌بوس سرویس کارکنان در منطقه ۲۲ تهران

صدا و سیما سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:32
اورژانس تهران از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس سرویس کارکنان و ۱۵ مصدوم خبر داد.

واژگونی مینی‌بوس سرویس کارکنان  در منطقه 22 تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، اورژانس تهران اعلام کرد: حوالی ساعت ۰۶:۲۶ دقیقه صبح امروز، گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس سرویس کارکنان در اتوبان همدانی قبل از خروجی ایران‌خودرو، به مرکز ارتباطات، اعزام و راهبری عملیات اورژانس استان تهران اعلام شد.

با اعلام این گزارش، بلافاصله یک دستگاه موتورلانس، ٣ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی فرماندهی عملیات به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه متأسفانه ۱۵ نفر از سرنشینان خودرو مذکور دچار مصدومیت شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط کارشناسان اورژانس استان تهران جهت ادامه روند درمان به مراکز درمانی سردار سلیمانی، شهید فیاض‌بخش و رسول اکرم (ص) منتقل شدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.