زمان ایستگاه مترو حرم عبدالعظیم حسنی‌(ع) اعلام شد

تابناک یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 10:31
ساخت ایستگاه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به ایستگاه پایانی رسید و به گفته مدیران شهری تابستان بهره‌برداری از این ایستگاه آغاز می‌شود.

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ عملیات اجرایی توسعه جنوبی خط ۶ مترو تهران در اولویت ساخت قرار گرفت.

مجری خط ۶ مترو تهران عباس فتحعلی پور می‌گوید که ایستگاه میدان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در این بخش تابستان امسال افتتاح می‌شود.

از بهمن‌ماه سال ۱۴۰۳ برنامه جدیدی به‌منظور انجام تست گرم مسیر و افتتاح ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مشخص شد تا فاز نخست پروژه بهره برداری از بخش توسعه جنوبی خط ۶ به سرانجام برسد.

مجری خط ۶ مترو تهران امروز گفت که احداث ایستگاه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به همراه ۲ ایستگاه عبوری (بدون توقف قطار) در دستور کار قرار گرفته است و پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات ساختمانی ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) انجام شده و در کنار انجام اقدامات ساختمانی، ساخت و تحویل پله‌برقی ها، هواسازها، تجهیزات مخابراتی و الکترونیکی ایستگاه در حال انجام است.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.