متلاشی شدن باند شکار غیرمجاز در آمل

شمال نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 09:57
مأموران محیط زیست و کلانتری ۱۱ آمل طی عملیات مشترک، باند شکار و فروش گوشت شکاری را متلاشی کردند.
متلاشی شدن باند شکار غیرمجاز در آمل

به گزارش شمال نیوز، در راستای حفاظت از اکوسیستم‌های طبیعی و اجرای گشت‌های میدانی مستمر در ۲۴ ساعت گذشته، لاشه ۸ رأس بز، کل و قوچ وحشی از دو شکارچی حرفه‌ای در شهرستان آمل کشف و ضبط شد. این عملیات طی اقدام اطلاعاتی و عملیاتی مشترک محسوس و نامحسوس توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست و مأموران کلانتری ۱۱ انجام شد.

در این عملیات مشترک، دو قبضه سلاح شکاری دولول قاچاق به همراه لاشه شکار چهار رأس کل وحشی، یک رأس قوچ وحشی و سه رأس بز وحشی از شکارچیان متخلف ضبط گردید.

دو شکارچی متخلف حرفه‌ای و باسابقه که به عنوان باند شکار و فروش گوشت شکار فعالیت می‌کردند، دستگیر شده و پرونده آنان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

مأموران محیط زیست ضمن هشدار به شکارچیان غیرمجاز، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست‌محیطی، مراتب را سریعاً به ادارات حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.