آنچه باعث می‌شود برخی خواص بگویند «بدیم بره» چیست؟ + ویدئو

همشهری آنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 09:05
مهدیان، مدیر مسئول همشهری گفت: آنچه باعث می‌شود برخی خواص بگویند «بدیم بره» ترس است وگرنه مردم کف خیابان هر شب مقاومت را فریاد می‌زنند.

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر مسئول همشهری گفت: آن دسته‌ای که همچنان همان حرف را می زنند چه ویژگی هایی دارند؟ اینها پیش از این واقعا نگاه اعتقادیشان بود. می گفتند ببندید دیگر، چرا گیر دادید. با کدخدا اگر ببندید مسئله حل می شود. اینها دیدند که نه، با کدخدا اگر ببندند هم مسئله حل نمی شود و امروز متوجه این قصه شدند، اما چیست که مجدد، همچنان همان حرف سابق را می زنند؟ به نظرم اینجا یک وجه روانشناختی دارد و آن ترس است. مردم اینگونه نیستند. مردم می گویند محکم بزنید.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.