قتل صاحبخانه در مهمانی شبانه

همشهری آنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 08:52
پسر جوانی که در یک میهمانی دوستانه صاحبخانه را به قتل رسانده بود، ساعاتی بعد از جنایت بازداشت شد.

به گزارش همشهری آنلاین، ساعت ۱۱ صبح روز جمعه گزارش مرگ پسر جوانی به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. به دنبال گزارش این خبر، تحقیقات آغاز شد و تیم جنایی راهی صحنه جرم شدند. با حضور در محل آنها با جسد صاحبخانه مواجه شدند.

در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: به همراه ۷ نفر از دوستانم شب گذشته قرار شد به باغی در کردان برویم، اما مشکلی پیش آمد و نتوانستیم به آنجا برویم. هومن (مقتول) گفت حالا که برنامه باغ کردان به‌ هم خورده به خانه ما برویم. ساعت حدود یک بامداد بود که به خانه هومن رفتیم و تا صبح آنجا بودیم.

وی ادامه داد: زمانی که قصد خروج از خانه هومن را داشتیم، یکی از میهمانان به دوستش گفت هومن دیشب داخل مشروبات الکلی قرص ریخته بود. همین مسأله باعث ناراحتی او شد و ما که بیرون از خانه هومن بودیم، ناگهان متوجه شدیم آنها با هم دعوایشان شده است. در همین حین پسر جوان با چاقو ضربه‌ای به هومن زد و او نقش زمین شد و فرار کرد.

زمانی که دوستان هومن به سراغ او رفتند متوجه شدند نفس نمی‌کشد و موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد.

به دنبال این حادثه، بازپرس تبریزی و تیم جنایی راهی محل شدند. به محض ورود به محل و شناسایی عامل جنایت، دستور بازداشت متهم از سوی بازپرس جنایی صادر شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی موفق به دستگیری متهم شدند که در خانه یکی از اقوامش در همان نزدیکی محل جنایت مخفی شده بود.

متهم در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد و به دستور بازپرس جنایی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.