اقتصادنیوز: اکسیوس نوشت: پس از اینکه ایران ثابت کرد میتواند با پهپادهای ارزانقیمت به عربستان یا امارات حمله کند، هیچ کس عجلهای برای ساخت مراکز دادهی ۲۰ میلیارد دلاری در این کشورها ندارد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، اکسیوس نوشت: جو دومینگوئز، مدیرعامل شرکت بزرگ آمریکایی تولید انرژی کانستلیشن، گفت، پس از اینکه ایران ثابت کرد میتواند با پهپادهای ارزانقیمت به عربستان سعودی یا امارات متحده عربی حمله کند، هیچ کس عجلهای برای ساخت مراکز دادهی ۲۰ میلیارد دلاری در آن کشورها ندارد.
در ادامه این مطلب آمده است: رهبران حوزهٔ خلیج فارس یک نسل را صرف تعالی بخشیدن مدل دبی کردهاند، مدلی که ثبات را بهعنوان کالایی لوکس به گردشگران خارجی، مهاجران و سرمایهگذاران ارائه میکند. حملات ایران به هتلها و فرودگاههای لوکس، این فرضیه را تضعیف کرده است.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.