تونل زمان| بسته‌شدن طومار مربیگری علی دایی در ایران/ به شهریار گفتند دیگر سر تمرین نیا

خبرورزشی یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:09
۶ سال قبل در چنین روزی علی دایی از سایپا کنار گذاشته شد تا طومار مربیگری او در فوتبال ایران بسته شود و هنوز دوباره فرصتی برای بازگشایی آن فراهم نشده است.

علی دایی در نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هدایت سایپا را بر عهده داشت و با این تیم نتایج بدی هم نگرفته بود ولی از اواخر زمستان ۱۳۹۷ اختلافاتش با مدیران وقت باشگاه شروع شد.

این اختلافات در نهایت به اوج خود رسید و ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ باشگاه سایپا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد دایی دیگر سرمربی این تیم نیست و ابراهیم صادقی نارنجی‌پوشان را تا انتهای لیگ هجدهم جمع و جور خواهد کرد. خبری که مثل بمب صدا کرد و نه‌تنها در رسانه‌های داخلی بلکه حتی برخی سایت‌های انگلیسی و آلمانی زبان نیز آن را پوشش دادند.

دقیقا از ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ بود که علی دایی با مربیگری در فوتبال ایران خداحافظی کرد و حالا ۶ سال است که در فوتبال ما هیچ سمتی ندارد. البته چند بار شایعاتی مبنی بر بازگشتش به پرسپولیس یا تیم ملی مطرح شده، حتی این بحث نیز بر سر زبان‌ها افتاد که تیم‌های متمول لیگ برتری دنبال او هستند ولی در اصل قضیه تفاوتی ایجاد نشد و شهریار ۶ سال است که مربیگری نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: علی دایی: دوست دارم راننده نیسانی که من را به بیمارستان رساند را ببینم/ روزی دوباره سرمربی تیم ملی می‌شوم که با ۱۰ باخت هم نتوانند برکنارم کنند!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.