جاده چالوس دوطرفه شد

تابناک یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:09
جانشین پلیس راه راهور فراجا از بازگشایی دوطرفه جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال خبر داد.

عکس آرشیوی است.

به گزارش تابناک، سرهنگ «سیاوش محبی»؛ در این باره اظهار کرد: جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال که از ساعت ۱۷:۰۰ امروز به‌منظور مدیریت بار ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه به‌صورت مقطعی مسدود شده بود، پس از انجام عملیات تخلیه بار ترافیکی و روان‌سازی جریان تردد، از ساعت ۲۲:۰۰ به صورت دوطرفه بازگشایی  شد.

وی با اشاره به اجرای این محدودیت ترافیکی در راستای افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای افزود: با اتمام مراحل کنترل ترافیک و عادی شدن شرایط، تردد در این دو محور مهم شمالی کشور به حالت عادی بازمی‌گردد.

پلیس راه از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پیش از آغاز سفر از آخرین وضعیت جاده‌ها اطلاع حاصل کنند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.