نشست فوق‌العاده فرمانده ارتش لبنان با رئیس کمیته نظارت بر آتش‌بس

عصر ایران یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:08
ژنرال رودولف هیکل، فرمانده ارتش لبنان، در جلسه‌ای فوق‌العاده با ژنرال آمریکایی جوزف کلیرفیلد، آخرین وضعیت امنیتی کشور و تحولات منطقه را بررسی کرد. در این نشست بر لزوم تقویت ارتش و بهینه‌سازی سازوکارهای نظارتی برای تثبیت آتش‌بس تأکید شد.

ارتش لبنان در بیانیه‌ای از جلسه فوق‌العاده «رودولف هیکل» فرمانده ارتش این کشور با «جوزف کلیرفیلد» ژنرال آمریکایی رئیس کمیته نظارت بر آتش‌بس لبنان خبر داد.

به گزارش ایسنا، فرماندهی ارتش لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد ژنرال «رودولف هیکل» فرمانده ارتش این کشور امروز (شنبه) جلسه فوق‌العاده‌ای با «جوزف کلیرفیلد» ژنرال آمریکایی رئیس کمیته نظارت بر آتش‌بس لبنان، برگزار کرد.

به گزارش العهد، در ادامه این بیانیه آمده است، در این جلسه به بررسی وضعیت امنیتی لبنان و تحولات منطقه‌ای پرداخت.

فرماندهی ارتش لبنان تأکید کرد در جریان جلسه با ژنرال کلیرفیلد، بر اهمیت نقش ارتش و لزوم حمایت از آن در مرحله کنونی تأکید شده است.

ارتش لبنان اضافه کرد در این جلسه وضعیت امنیتی لبنان و راه‌های به حداکثر رساندن مزایای سازوکار نظارت بر آتش‌بس و توسعه عملیات آن بررسی شد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.