ثبت رشادت‌های کارکنان صنعت نفت در تاریخ کشور

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:05
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با قدردانی از عملکرد کارکنان صنعت نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب، اقدام‌های آنان در دوران جنگ را افتخارآمیز و ماندگار دانست و تأکید کرد: این رشادت‌ها در تاریخ کشور ثبت می‌شود.

ثبت رشادت‌های کارکنان صنعت نفت در تاریخ کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، «حمید بورد» امروز (شنبه، ۱۲ اردیبهشت) در نشست هم‌اندیشی مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب که در اهواز برگزار شد، گفت: پس از مدت‌ها فرصتی فراهم شد تا از نزدیک در خدمت همکاران پرتلاش شرکت‌های مختلفی همچون مناطق نفت‌خیز جنوب، اروندان، ملی حفاری و دیگر مجموعه‌های فعال در منطقه باشیم و از زحمات شبانه‌روزی آنان به‌ویژه در دوران جنگ قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه اقدام‌های انجام‌شده در مناطق نفت‌خیز و شرکت‌های تابع، در این دروان روشن‌بینانه و مقتدرانه بوده است، افزود: این تلاش‌ها بدون تردید در آینده به‌عنوان صفحاتی درخشان در تاریخ کشور ثبت و رشادت‌ها، فداکاری‌ها و همت بلند کارکنان صنعت نفت به‌خوبی ماندگار می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران ادامه داد: ما به‌عنوان خادمان ملت ایران وظیفه داریم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و حضور در این جمع برای تقدیر از همکاران، بخشی از مسئولیت ما بود.

بورد با بیان اینکه اقدام‌های انجام‌شده از سوی مدیران و کارکنان در مناطق مختلف از جمله خارک، عسلویه، جنوب و دیگر نقاط کشور، افتخارآمیز بوده است، گفت: همکاران ما در صنعت نفت، در پیشگاه خداوند سربلند هستند و بی‌تردید در پیشگاه ملت بزرگ ایران نیز سرافراز خواهند بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.