ادعای گراهام: باید اهرم فشار تنگه هرمز را از ایران بگیریم

فرارو یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:05
سناتور جمهوری خواه آمریکا مدعی شد: آمریکا نیاز دارد که تنگه (هرمز) را باز کند تا بن‌بست را بشکند و این کار مستلزم اقدام نظامی سخت‌تری است.

فرارو- لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه، در ادامه مواضع خود علیه ایران، خواستار ادامه فشار و حتی تشدید اقدامات نظامی شد و تاکید کرد دونالد ترامپ باید «کار را تمام کند». او در عین حال با اشاره به اختلاف نظر با منتقدان داخلی حزب جمهوری‌خواه، گفت این اختلاف‌ها ریشه در «تفاوت جهان‌بینی» درباره تهدیدهای جهانی دارد.

به گزارش فرارو،  لیندسی گراهام، سناتور تندروی جمهوری‌خواه ایالت کارولینای جنوبی، در مصاحبه‌ای به فایننشال تایمز گفت که دونالد ترامپ باید «کار را در ایران تمام کند» و اگر تهران به اقدامات «تحریک‌آمیز» ادامه داد، حملات نظامی را از سر بگیرد.

گراهام گفت که آمریکا نیاز دارد که «تنگه (هرمز) را باز کند» تا بن‌بست را بشکند و این کار مستلزم اقدام نظامی سخت‌تری است.

 او در این مصاحبه‌ ادعا کرد که «ما توانایی افزایش تردد کشتی‌ها را داریم» و آمریکا باید هر ترکیبی از اقدامات لازم را برای آغاز تردد کشتی‌ها انجام دهد و اهرم (فشار) را از ایران بگیرد.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.