مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: تا پایان سال هر هفته یک افتتاح در استان تهران خواهیم داشت و روند توسعه خدمات ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمد نصیری، مدیر کل بهزیستی استان تهران با اشاره به اتفاقات جنگ رمضان گفت: عصر ۹ اسفند ماه ۱۴۰۴، تمامی کودکان تحت پوشش بهزیستی به خانوادههای میزبان واگذار شدند و تعدادی نیز به افراد دیگر سپرده شدند.
وی با اشاره به توسعه مراکز حوزه سالمندی در استان تهران افزود: رویکرد ما گسترش مراکز روزانه و شبانهروزی است که با کمک خیرین عزیز ایجاد شدهاند. آسایشگاه آیینه با ظرفیت خدمترسانی به ۲۰۰ سالمند، بهتازگی راهاندازی شده و همزمان با میلاد امام رضا (ع) به بهرهبرداری رسید.
نصیری با تاکید بر پایداری این مرکز، گفت: امکاناتی مانند آب، برق، ژنراتور و خدمات پشتیبانی بهصورت کامل در این مرکز پیشبینی شده و از نظر زیرساختی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.
مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به هزینههای ساخت این مرکز، افزود: اگر دولت میخواست این مجموعه را احداث کند، حدود ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه بهروز نیاز داشت، اما تمام هزینههای ساخت و تجهیز این مرکز توسط خیرین تامین شده است.
وی درباره پذیرش در این مرکز گفت: سالمندان نیازمند، فاقد سرپرست یا افرادی که توان پرداخت هزینه ندارند در اولویت پذیرش قرار دارند. این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز نگهداری سالمندان است و علاوه بر خدمات نگهداری، خدمات درمانی نیز به ساکنان و مردم منطقه ارائه خواهد کرد.
نصیری در پایان از ادامه روند توسعه مراکز بهزیستی خبر داد و گفت: این افتتاح در شرایطی انجام شد که فضای عمومی بیشتر درگیر اخبار دیگر بود، اما ما تا پایان سال هر هفته یک افتتاح در استان تهران خواهیم داشت و روند توسعه خدمات ادامه دارد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.