کاظمی: سرباز ایرانیم و باید دل مردم را شاد کنیم

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:03
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران در حاشیه تمرین این تیم گفت: بازیکنان خود را سرباز ایران می‌دانند و هدفشان کسب نتایج خوب در رقابت‌های پیش رو است.

کاظمی: سرباز ایرانیم و باید دل مردم را شاد کنیم
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، یوسف کاظمی در حاشیه تمرین ملی‌پوشان با اشاره به شرایط روز‌های اخیر کشور گفت: امیدوارم حال همه مردم ایران خوب باشد. می‌دانم که همه اقشار مختلف جامعه روز‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و به همین دلیل لازم می‌دانم تسلیت خود را به خانواده‌هایی که عزیزانشان را از دست داده‌اند، ابراز کنم.

وی همچنین از تلاش‌های صورت‌گرفته برای برگزاری اردوی تیم ملی قدردانی کرد و افزود: از ریاست فدراسیون والیبال تشکر می‌کنم که شرایط لازم را فراهم کردند تا اردو شکل بگیرد و بتوانیم در سالن اصلی والیبال ایران تمرینات خود را آغاز کنیم.

مدافع میانی تیم ملی با اشاره به اهمیت سال پیش‌رو برای والیبال ایران تصریح کرد: سال بسیار مهمی در پیش داریم و باید تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم تا به شرایط ایده‌آل برسیم. اردو از روز گذشته آغاز شده و امیدوارم روند تمرینات به خوبی پیش برود.

کاظمی درباره برنامه‌های پیش روی تیم ملی نیز گفت: علاوه بر رقابت‌های لیگ ملت‌ها، دو رویداد مهم آسیایی نیز در پیش داریم و سال پرکاری برای والیبال ایران خواهد بود.

وی در پایان تأکید کرد: ما خود را سرباز ایران می‌دانیم و تلاش می‌کنیم با عملکرد خوب در مسابقات، دل مردم را شاد کنیم و حتی برای لحظاتی کوتاه ذهن آنها را از مشکلات و دغدغه‌های روزمره دور کنیم.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال مردان با حضور ۳۰ بازیکن و با هدف آمادگی برای حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۶ از ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تهران آغاز شده و تا ۳۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.