سکوت بازیکنان خارجی استقلال نسبت به نامه باشگاه

افکار نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:02
بازیکنان خارجی استقلال هنوز پاسخی به نامه مسئولان باشگاه برای حضور آنها در تهران ندادند.

بعد از آنکه اعلام شد رقابت‌های لیگ برتر بعد از جام جهانی از سر گرفته خواهد شد، مسئولان باشگاه استقلال با ارسال ایمیلی رسمی به بازیکنان خارجی خود این مسئله را ابلاغ کردند و از آنها خواستند تا اواسط اردیبهشت به ایران برگردند و آماده شروع تمرینات شوند.

استقلالی‌ها قصد دارند از 20 اردیبهشت تمرینات خود را از سر بگیرند و به همین خاطر از بازیکنان خارجی شان خواستند به تهران سفر کنند.

این درخواست رسمی از سوی باشگاه استقلال هنوز پاسخی را به همراه نداشته است. بازیکنان خارجی استقلال  جوابی به نامه باشگاه خود ندادند و مشخص نیست تصمیم آنها برای آینده چیست.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.