بارگیری نفتکش ها در خارگ به استناد تصاویر ماهواره‌ای ؛ ادعاهای کاخ سفید باز هم برعکس از آب درآمد

همشهری آنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:59
خاویر بلاس از بلومبرگ با استناد به تصاویر ماهواره‌ای می‌گوید ایران همچنان در جزیره خارگ نفتکش‌ها را بارگیری می‌کند و نشانه‌ای از پایان ظرفیت ذخیره‌سازی دیده نشده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بلومبرگ، خاویر بلاس، ستون‌نویس این رسانه، اعلام کرد ایران همچنان به بارگیری نفتکش‌ها در جزیره خارگ ادامه می‌دهد.

به گفته او، تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد یکی از شناورها یک ابرنفتکش از نوع VLCC است.

پیشنهاد جدید ایران به واشنگتن قیمت نفت را کاهش داد

وی تأکید کرد: بر خلاف ادعاهای مطرح‌شده از سوی کاخ سفید، هنوز نشانه‌ای از پایان ظرفیت ذخیره‌سازی مشاهده نمی‌شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.